معرفی مدل های معروف طلا و جواهر 2023


علاقمندان به حوزه مد و فشن باید بدانند که حوزه طلا و جواهر نیز عضو جدایی ناپذیری در صنعت استایلینگ است. پس همیشه باید پیگیر اخبار و مطالب مربوط به این حوزه باشند تا بتوانند استایل خود را با استفاده از جواهرات ترند و به روز تکمیل کنند. ما در این مقاله سعی داریم همه چیز درباره ترند جواهرات 2023 را برای شما شرح دهیم تا کسانی که به دنبالانتخاب جواهرات و زیورآلاتی مطابق با مد سال هستند، برای خرید خود ایده بگیرند.

نکات مربوط به ترند طلا و جواهرات 1402

ترند شدن یک سری سبق و سیاق ها در استفاده از جواهرات به اتفاقات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هر برهه از زمان وابسته است. بنابراین برای اینکه از ترندهای روز دنیا باخبر شویم درواقع باید بدانیم که در دور برمان چه می گذرد و در عین حال به هویت منحصر به فرد خود و سبک استایلینگ خود نیز توجه کنیم. هدف ما این نیست که جوری فرهنگ سازی کنیم که همیشه همه چیز طبق مد روز پیش برود اما الهام گرفتن از ترندهای سال در پوشش و استایل ما زیبایی خاصی می آفریند.

ترند انگشتر 2023 شامل چه جزئیاتی است؟

استفاده از نماد قلب در انگشتر ترند سال 1402 بسیار مورد توجه قرار گرفته است. قلب های ریز، درشت، توپر، توخالی که با طلا و یا سنگ های قیمتی رنگی طراحی و ساخته شده اند. درواقع وجود المان‌های رنگی در انگشتر و هم‌چنین استفاده از مروارید تکی روی آن از جمله مدل‌های ترند انگشتر محسوب می‌شود. حلقه‌ نامزدی سولیتر (تک نگین با تراش برلیان) و استفاده از پشت حلقه نیز از دیگر موارد مربوط به ترند انگشتر طلا زنانه در این سال بوده است.

گوشواره های ترند 2023 به چه شکل هستند؟

گوشواره‌ ها یکی از مهم ترین اکسسوری های دختران و بانوان در زمینه جواهرات و زیورآلات به شمار می‌آیند. گوشواره حلقه ای که در قدیم بسیار مورد پسند و استفاده خانم ها بود مجددا در سال 2023 جزء گوشواره های ترند شده و از محصولات پرفروش هر گالری طلا می باشد. بعلاوه گوشواره مرواریدی و گوشواره میخی و گوشواره های نامتقارن لیزری نیز از ترندهای محبوب امسال است.

دستبند ترند 2023 و ست کردن زیورآلات دست

در سال گذشته دستبندهای النگویی بزرگ و سنگین بسیار مورد استقبال قرار گرفتند، باید گفت که در سال جدید هم تمایل  مردم به خرید دستبندهای النگویی مثل دستبندهای میخی یا دستبند لاو کارتیه که بسیار معروف و محبوب بود دو چندان شده است. همچنین استفاده از سنگ‌های قیمتی رنگی به تنهایی یا به صورت چندتایی بر روی دستبند‌ها یکی دیگراز سبک ‌های ترند شده در دستبند طلا است.

ترند گردنبند طلا 2023 چه خصوصیاتی دارد؟

به دلیل زیبایی و ظرافت گردن بانوان، گردنبند‌های زنانه همیشه جزء باارزش‌ ترین و کاربردی ‌ترین زیورآلات در استایل بانوان بوده اند که زیبایی آن‌ها را چند برابر می ‌کنند. در ترند سال 2023 چوکر به همراه گردنبند‌های لایه لایه با گوی ‌ها و قلب های کوچک و بزرگ وجود دارند که تمامی گالری های معتبر در حال حاضر از این ترند پیروی می کنند. گالری درتامیس نیز از این قاعده مستثنی نیست در صورت تمایل می توانید سری به فروشگاه درتامیس بزنید تا مدل های گردنبند طلا و تنوع آن ها را مشاهده نمایید.

جمع بندی ترند طلا و جواهر امسال

ترند جواهرات 2023 با خلاصه در یک جمله، یعنی جواهراتی ساده با زرق و برق کم و مینیمال که با کمک سنگ‌های رنگی، می‌توانند یک استایل فوق‌العاده جذاب را برای شما رقم بزنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *